Vi vet att din logistik måste fungera klanderfritt. Samtidigt är det inte logistiken som ökar din omsättning i slutändan. Din lönsamhet kan dock påverkas drastiskt av ditt val av logistikhantering. Med Mellanrummet som partner kan ni fokusera på säljdrivande aktiviteter som tar din verksamhet till nästa steg. Och sedan vidare!
Genom att låta oss ta hand om din lagerhantering kommer vi att redovisa lagersaldo till dig. För dig som jobbar med kortbetalning eller annan kreditlösning direkt i butiken behöver du endast ha ett enkelt bokföringssystem, utan onödiga och kostsamma finesser och tilläggsmoduler mot externa system.
Genom en samlad fraktvolym kan vi pressa priset på fraktavtalen och säkerställa att alla tekniska kopplingar till transportsystemen fungerar. Du kan finansiera våra tjänster med den vinst du gör på våra fraktavtal. Dessutom förlänger vi din kredittid för frakten på upp till 45 dagar.
Genom vår samlade kunskap om företagsdrift kan vi erbjuda dig professionell hjälp inom alla delar av din verksamhet. Du har hela tiden ETT bollplank att ställa dina frågor mot och vi kan sedan hjälpa dig att komma vidare.
Kan din lokal växa och krympa under året? Hinner du med att hantera julhandeln? Hos oss betalar du bara för det utrymme som du behöver. Vi skapar en rörlig kostnad av ditt lagringsbehov. Har du personal kan du även ändra den kostnaden till en rörlig kostnad!
Ring oss på 042-38 18 80 eller e-posta oss på info@mellanrummet.se
För information om Mellanrummet och våra övriga tjänster, klicka här